Волошкове поле

Про компанію

Історична довідка

Публічне акціонерне товариство «Юрія» є правонаступником Черкаського міськмолокозаводу, побудованого в грудні 1964 року на підставі державної власності з проектною потужністю 25 тонн переробки сировини за зміну.

1970 і 1977 рр.. -  проведена реконструкція заводу, з метою збільшення виробничої потужності до 67 тонн в зміну.

1986-1987 рр.. - проведена нова реконструкція підприємства, побудовані нові цехи, оновлено практично все обладнання. Виробничі потужності збільшені до 410 тонн переробки сировини на добу.

Середина 1990-х рр.. - завод приватизовано і переіменовано: ПАТ «Юрія».

2005 р. - розпочато інвестиційне співробітництво з хлібною Корпорацією «Формула смаку». Обсяг інвестицій за 2005 р. склав 2,5 млн. грн.

2008 р. - ПАТ «Юрія» пройшло атестацію за міжнародним стандартом ISO 9001:2000

Сировинною зоною підприємства є Черкаська, Кіровоградська, Полтавська, Київська та Вінницька області. Збір молока здійснюється з понад 200 населених пунктів. У зв'язку з великим радіусом збору молока, а також в рамках роботи з якістю сировини, підприємство забезпечило установку охолоджувачів на всіх приймальних пунктах.

Створення ефективної сировинної бази - одна з головних стратегічних цілей підприємства. На сьогодні ми маємо систему управління кількістю і якістю молока, позитивну репутацію в сировинній зоні, розвиваємо матеріальну, технічну і освітню базу.

До складу ПАТ «ЮРІЯ» входять дочірні підприємства:

  • ДП "ЮРІЯ-2» - мережа фірмових магазинів та кіосків по м. Черкаси;
  • ДП "ЮРІЯ-ТРАНС» - автотранспортне підприємство, яке доставляє сировину і матеріали на переробку, продукцію в торгові точки, а також надає інші транспортні послуги.

ПАТ "ЮРІЯ" є найпотужнішим виробником молочної продукції під ТМ «Волошкове поле» в Черкаській області. Підприємство, технічно пристосоване для виробництва молочної продукції високої якості в більших обсягах і широкому асортименті.

Сьогодні, на підставі споживчого попиту, підприємством був значно розширений асортиментний перелік молочної продукції, поліпшена система комунікацій, створений і впроваджений ефективний механізм продажів, а також удосконалена система доставки молочної продукції в режимі 24 годин на добу, з урахуванням переходу від регіонального до національного ринку.

Налагоджена стабільна робота торгових представництв підприємства по напрямку продажів: м. Київ, м. Дніпропетровськ, м. Полтава, м. Харків, м. Одеса, м. Миколаїв, м. Херсон, м. Кіровоград, м. Кременчук. Також побудована і постійно розвивається дистриб'юторська мережа для представленості молочної продукції ТМ «Волошкове поле» в інших регіонах.

Місія підприємства

Головна цінність підприємства - наші споживачі. Підприємство приділяє велику увагу якості продукції, що випускається - для максимального задоволення потреб своїх покупців.

Підприємство дотримується етичних принципи і правила ділової етики у відносинах зі своїми партнерами, покупцями, органами державної влади і суспільством в цілому.

Підприємство створює для своїх співробітників умови, які дозволяють їм застосовувати свої сили і можливості для досягнення загальних цілей - підвищення ефективності виробництва.

Підприємство здійснює свої бізнес-процеси таким чином, щоб забезпечити безперебійні поставки сировини і відвантаження продукції.

Підприємство приділяє особливу увагу інноваціям і своєму перспективному розвитку.

Проведена підприємством політика спрямована на вдосконалення виробничої діяльності, взаємовідносин з акціонерами, персоналом, споживачами, партнерами, суспільством, у тому числі щодо охорони навколишнього природного середовища.

© ТМ "Волошкове поле" | ПАТ "Юрія" 1996-2015. All rights reserved.

Top Desktop version