Волошкове поле

Про торгову марку

Назва для ТМ «Волошове поле» було визначено у 1996 році за підсумками конкурсу «На кращу назву для торгової марки Черкаського міського молочного заводу», серед жителів м.Черкаси. Визначивши назва торгової марки, підприємство здійснило рестайлінг зовнішнього вигляду упаковки, як для молочної продукції, так і для морозива, яке в той час було в асортименті підприємства. 

У 2005 році керівництвом підприємства затверджується і застосовується в якості додаткового елементу логотипу, бренд-герой «Волошонок» і слоган «Живий продукт».

Завданням додаткових елементів логотипу, було донесення інформації до кінцевого споживача про натуральність і гарній якості молочних продуктів ТМ «Волошове поле».

Волошонок - головний корпоративний герой ТМ «Волошове поле». Це милий, добрий ельф, з паличкою. Волошонок, живе на казкової квіткової поляни, де пасуться корови, які дають свіже молоко, з якого виробляються продукти ТМ «Волошове поле». Волошонок завжди має гарний настрій, тому творить всілякі чудеса, піклуючись про здоров'я споживачів, пропонує великий асортимент молочних продуктів ТМ «Волошове поле», які порадують своїм справжнім смаком, як дорослих, так і малечі.

Насолоджуйтесь і будьте здорові!

Традиційно ПАТ «Юрія» підтримує різні громадські ініціативи, спрямовані на пропаганду здорового способу життя, підтримує загальнодержавні та міські святкові заходи, постійно проводить безкоштовні дегустації смачних

© ТМ "Волошкове поле" | ПАТ "Юрія" 1996-2015. All rights reserved.

Top Desktop version